10 причини защо да създадем онлайн конкурс?

  • 26 март 2019
  • 111 0 0

Някога попадали ли сте в капана, където просто знаете, че имате нужда от още нещо, от нещо ново, било то за вашето собствено развитие като предводител на кауза или пък за развитието на бизнеса, за който работите? Тъй като това е доста чест проблем, най-вероятно сте попадали в тази ситуация. Организирането на онлайн конкурс ще ви предостави решение и ще донесе няколко допълнителни бонуси, които най-вероятно повечето хора не са и предполагали, че са толкова лесни за постигане.

 

  1. Преди да организирате онлайн конкурс трябва твърдо да решите какви се целите ви. Вярвате или не, онлайн конкурсите помагат да постигнете бизнес и маркетинг цели. Например,  трябва да знаете дали искате да привлечете внимание около продукта/ услугата/ събитието ви като насочите вниманието на хората към него. Със сигурност можете да накарате хората да посещават уеб сайта ви повече, ако преследвате трафик. И определено, онлайн конкурсът е перфектен за свързване с публика.

  2. Окей, говорейки за публика, не можем да забравим да споменем, че при създаване и управление на конкурс, със сигурност ще можете легално да съберете необходимата информация за клиентите/ потребителите/ подкрепящите ви. Това лесно ще ви помогне да изградите списък с мейли, например, който на по-късен етап можете да използвате като част от ремаркетинг стратегията ви. Също така, анализирането на информация, постигната чрез онлайн конкурс ще ви даде повече данни кои са вашите потенциални клиенти - какви са, на колко години, какво са склонни да правят по-често и т.н..

  3. Още едно нещо е сигурно, ако организирате онлайн конкурс: ще имате за какво да пускате реклами. Това е перфектната промоционална тема, за която можете да говорите навсякъде.

  4. Да се изправим лице в лице с фактите - конкурсите не винаги имат парични награди. Дори в повечето случай продукт се предоставя като награда. Това може лесно да ви помогне да се измъкнете от досадните и натоварващи промоции за тестване на продукт/ услуга. Не само, че представянията пред публика са скъпи, но повечето от продуктите не позволяват разгръщането на пълния им потенциал в подобни ситуации. Ето тук идва възможността да изпратите ваш продукт като награда. Например, на платформата www.voubs.com, която е специализиран конкурсен хъб, наскоро се проведе конкурс, който предложи като награда дъска за игра на шах с трима участници. Победителите в момент се наслаждават на продукта, който е предназначен за употреба вкъщи.  Дали производителите на дъската за шах за трима биха имали толкова успешна кампания, ако си бяха направили щанд в супермаркет? Кратък и бърз отговор - не!

  5. Друга основна причина за създаването на конкурс е, че е перфектната причина да се използват връзки и да се заформят партньорства с инфлуенсъри. Чрез конкурс ще им дадете тема за обсъждане с техните фенове. А няма нищо по-хубаво от това хората да говорят за вас!

  6. Ами ако бизнесът ви тъкмо прохожда - тогава ще ви трябва лого. И вместо да слушате обещания на различни дизайнери какво е най-доброто и как точно те ще го направят, можете да си направите конкурс за дизайн. По този начин ще получите множество идеи и ще закупите авторските права само на логото, което вие смятате за най-добро.

  7. Организирането на онлайн конкурс е много по-лесно от организиране на изложба. 100% доказано! Обаче, ефектът може да бъде почти еднакъв - чрез конкурс, насочен към специфична група, вие ще съберете невероятни снимки. Създаването на фотоконкурс означава създаване на собствена галерия, но по лесен начин.

  8. И споменавайки колко лесно е, няма да пропуснем да изтъкнем, че онлайн конкурсът е предоставя истинско благо в отношението цена-ефект.  Особено, ако използвате специализирана платформа, нямате нужда от екип от IT специалисти, които да създадат уеб страница за вас, нито пък маркетинг екип, който да мисли за цялостното управление на конкурса. Не бихме и посмяли да сравним цените за създаване на конкурс на лайв събитие и онлайн. Само ще ви помолим да се замислите, например колко ще ви струва да съберете публика от хиляда човека? Онлайн - това означава, че директно сте в домовете на тези хиляда човека по всяко време.

  9. Друго много хубаво нещо относно онлайн конкурсите е, че вече има някои готови решения като VOUBS, които ви предлагат самообслужване - т.е. има готова форма, попълването на която отнема 5 минути, тъй като се преминават през 4 лесни стъпки за създаване на конкурс.  Само трябва да запишете вашия конкурс: детайли, правила… Няма нужда да започвате да откривате нови начини за справедливо гласуване или дори как да подредите обявлението на конкурса. Всичко е направено за вас и предназначено да спести време.

  10. И разбира се, на последно място, но не и по важност, ще имате всичката информация насъбрана, за да анализирате и да направите следващия си конкурс дори по-добър. Постоянното подобрение е  разковничето за успеха за всеки!

 

Пожелаваме ви успех с вашия онлайн конкурс! Надяваме се, че тази статия ви е била полезна и ви е вдъхновила!

Все още няма коментари. Коментирай!

Открийте още Конкурси
Абонирай се за нашия бюлетин
Области на интереси