Метромедия търси своето ново лого

  • 19 ноември 2019
  • 172 0 0

Промените се случват бързо и внезапно. Не се изисква само премисляне, каквото определено екипът на Метромедия е направил. Изисква се светкавичен момент на вдъхновение на дизайнер с талант. Макар 20 години рекламната агенция Метромедия да използва логото си на латиница, времето е дошло то да се изписва на българица и родната ни реч да запазва чара си чрез правилното й визуализиране. Нека споделим разбиранията на компанията за вредността на използването на чужда азбука в нашата писменост, която е така богата. И нека невероятните дизайнери се включат с помощ - предложения как да се запази стилът, но с нов свеж дизайн на логото.

 

Навярно сте забелязали страхотните реклами в метрото на столицата ни, подредени изискано и даващи цвят и настроение, независимо липсата на слънчев лъч. Е, голяма част са дело на Метромедия! За да се случи това, екипът им планира прецизно рекламата на клиентите си, съответно и в момента се търси прецизно “измайсторено” лого. Предвид мащабните визуални кампании провеждани от агенцията, то нейното лого наистина трябва да е направено от талантлив човек. Дали това не сте Вие? Или може би Ваш приятел?

 

Всъщност трябва да отбележим, че предложенията за лого за Метромедия могат да се подават по много лесен и добре познат начин - чрез влизане в профила във VOUBS и регистриране на медия. Това може да се случи на тази конкурсна страница, където се намират и пълните правила: https://www.voubs.bg/contests/b-lgarizirane-na-s-sestvuvaso-logo-na-latinica/905. Не се плашете от дългото описание - определено добре поставени изисквания са доказателство за справедлив конкурс, какъвто е всеки съществуващ на VOUBS. При разглеждането им ще намерите файл с описание на настоящото лого на компанията организатор, който може да използвате за вдъхновение, а после да попълните подобно описание на Вашето предложение.

 

Но стига сме говорили само за Метромедия, макар това да е страница точно за търсенето на тяхното лого. Да поговорим за Вас! Как ще Ви се отразят 100 евро? А 300? Какво може да направите с тях? Всъщност това е наградният фонд в конкурса за лого. Представете си как ги използвате за един приятен ски или спа уикенд! Звучи добре, нали? Тогава не се колебайте, а създайте лого на български език за конкурса на Метромедия и спечелете невероятна награда! Побързайте - имате време само до края на месеца. 

Все още няма коментари. Коментирай!

Открийте още Конкурси
Абонирай се за нашия бюлетин
Области на интереси