Дизайнерски конкурс “Ако аз бях лого”
Награден фонд: 163
1 во Място: €163
Разгледай
1 ви
Европейски съюз
новак
  • Удостоен
Arijan Zallqi Photography

Arijan Zallqi Photography - wings holding the lens.

Arijan G. Zallqi

покажи коментарите

Информация и Правила

Информация за конкурса

Описание

Конкурсът “Ако аз бях лого” е отворен за регистрирани участници, които имат желание да представят своите оригинални проекти пред нашата аудитория.

Участвайте с най-добрите си проекти

Логата са или изцяло графични (символи или икони) или с придружаващ текст, интегриран като част от логото. Лого дизайнът е важна област на приложение на графичния дизайн. Графичният дизайн на логото е част от продукта, марката или организацията, чрез която се предават определени стойности, които трябва да бъдат ясно и правилно разбрани от потребителите.

Професията на лого дизайна е нараснала значително в числа през годините, от издигането на модернистичното движение в Съединените щати през 1950. 

Трима дизайнери се считат за пионери на това движение и на дизайна на лого и корпоративна идентичност. Chermayeff & Geismar & Haviv създават голям брой емблематични лога, като Chase Bank, Mobil Oil, PBS, NBC, National Geographic, и други.

Друг пионер е Пол Ранд, който е един от авторите на швейцарския стил на графичния дизайн. Той е проектирал много плакати и корпоративни идентичности, включително известните лога на IBM, UPS, и ABC. Третият легендарен дизайнер Саул Бас е отговорен за няколко значими лога, включително и двете лога на Bell Telephone logo и наследникът AT & T Corporation globe.

Цветът е ключов елемент в лого дизайнът и играе важна роля за различаването на бранда. Значението на цветовете в този контекст се дължи на механиката на човешкото зрителното възприятие, където цвят и контраст играят важна роля за визуално откриване на детайла.

Докато цвета се счита за важен за разпознаване на марката и лого дизайна, той не трябва да е в конфликт с функционалността на логото.

Стъпките в процеса на проектиране на лого включват: изследвания; концептуализация; проучване на алтернативни кандидати; прецизиране на избрания дизайн; тестване; приемане и производство на избраната марка.

Как можете да вземете участие и да спечелите?

Регистрирани потребители може да участват, като заплатят такса от 5 Wings. Организаторът предоставя гарантиран награден фонд от 150 евро. 50% от събраните такси или 2,5 WINGS, ще се събират в допълнителния награден фонд над сигурните вече 150 евро. 1 WINGS единица от виртуалната валута се равнява на 0,32 евро, това значи, че всеки участник ще добави по 0,80 евро към наградния фонд.

Дизайнерът трябва да е автор на медиите с които участва. Фирмата, посланието могат да бъдат от всякакъв вид. Дизайнът може да е направен преди време, или специално за конкурса. В описанието участниците могат да добавят сайта на фирмата, за която е създаден дизайна. За участие в конкурса, Вие трябва да притежавате авторските права на дизайна.

Качеството на медиите е много важно (снимка, дизайн, видео и други). Те трябва да отговарят точно на заглавието на темата. Журито ще оценява и гласува за най-добрите, представящи идеята на конкурса. Детайлно описание, оригиналност на композицията и техника на дизайна, също ще бъдат важни при оценяването на медиите.

Какво е WINGS?

За да стартира състезанието, трябва да има минимум 2 регистрирани участници в него. За да вземете участие, трябва да имате в портфейла към регистрацията си 5 или повече WINGS (на цена от 2,40 евро) за всяка медиа. 

VOUBS работи със виртуална валута, която се закупува и добавя към онлайн портфейла на потребителите и чрез нея те заплащат входните такси за участие. Как да закупите WINGS виртуална валута? Много лесно през PayPal и ePay.

Награди за победителите

Победителят с най-висока обща оценка, получава 150 евро + 50% от входните такси от участниците. Класираните потребители от 2-ро до 10-то място, ще получат по 10 WINGS, като поощрителна награда в сметките си. 

Вотът и определянето на победителите, ще се проведе от жури в екип от 3 души. Най-високият резултат, който може да постигне всеки участник е 75%. Регистрацията за участие стартира на 29.03.2017 и завършва на 09.05.2017. Гласуването ще започне на 05.04.2017 и ще приключи на 12.05.2017. 

Печелившите ще бъдат обявени онлайн в сайта ни. Резултатите и класирането, ще могат да се следят в последните 7 дни на конкурса.

Защо да изберете VOUBS?

Платформата е място където, докато се забавлявате и развивате таланта си, печелите пари, продукти или от виртуалната валута WINGS. VOUBS Ви дава нови възможности. При нас всеки регистриран потребител, може да създаде собствени проекти и да предлага награди във всички съществуващи дисциплини. Организатор и собственик на сайта и марката e Фамозо Груп ООД.

 

Покажи още Покажи по-малко

Опит

Не е указано

цел

Забавление

Целева общност

Времетраене

44 Days

Период за регистрация

29 Март 2017  -  9 Май 2017

Публичен вот

5 Април 2017  -  12 Май 2017

Жури гласуване

5 Април 2017  -  12 Май 2017

Обявяване на победители

12 Май 2017

Общи правила

file
Настоящите Основни правила (наричани по-долу ОСНОВНИТЕ ПРАВИЛА) за участие в конкурси на VOUBS уреждат правилата и условията за участие във всеки конкурс, организиран чрез VOUBS. В случай, че са записани допълнителни правила добавени от самия Организатор на конкурса, то тези правила са записани в графата "Допълнителни правила" и се зачитат с предимство пред "Основните правила".
прочетете общите правила

Допълнителни правила

file

                   

Позволени типове медии

  • file

    Images
  • Txt

    Текстове
  • file

    Видео
  • file

    Аудио

Гласуване

Ограничения

restrictions
Държава: Не е указано

Пол: Всички

Макс участници: 11111

Не се допускат водни знаци или разпознавателни знаци.

Позволено участие с максимум: 5+

Вие трябва да сте единствен собственик на авторските права.

Спонсори