Crediva - for brighter tomorrow

23 януари 2019
contest: Изработка на двуезично фирмено лого на CREDIVA / КРЕДИВА
€ 500
Crediva - for brighter tomorrow /media/flashcomm?action=mediaview&context=normal&id=50145
141 -ви
V
Общо гласове: 0
Рейтинг вот
0.15
Резултат
0
Voting has ended
Stefan Zaharinov
Germany
178
Гледания
0
Коментари
1
В любими

Логото представлява една проста композиция, която перфектно подхожда на една финансова институция. Научно обоснавано е, че квадратите създават усещане за сигурност, защото сме обградени и защитени от всички страни, също както се чувстваме вкъщи. Линията изобразява едно ново начало в положителна посока. Използването на червен цвят е, за да се оптимизират бъдещи маркетингови кампании, защото както всички знаем, червеният цвят е този, който най - много привлича вниманието ни, и е в пълен контраст със цветовете в заобикалящия ни свят. Пример за това е когато използваме реклама в социалната мрежа Фейсбук, основните цветове там са син и бял. Така когато нашата реклама е с преобладаващ червен цвят, който е в тон с логото, вашата реклама успява да се открои от всички останали и да привлече вниманието на хората.

Категории: Дизайн на лога

Все още няма коментари. Коментирай!
Абонирай се за нашия бюлетин
Области на интереси
Промотирай медия
Увеличи аудиторията си сега!