Crediva - for brighter tomorrow23 януари 2019 |
contest:
Изработка на двуезично фирмено лого на CREDIVA / КРЕДИВА
€ 500 |
|||||||||
141 -ви |
V
Общо гласове:
0
|
|
|
|
||||||
0 | ||||||||||
Voting has ended
|
||||||||||
|
||||||||||
Логото представлява една проста композиция, която перфектно подхожда на една финансова институция. Научно обоснавано е, че квадратите създават усещане за сигурност, защото сме обградени и защитени от всички страни, също както се чувстваме вкъщи. Линията изобразява едно ново начало в положителна посока. Използването на червен цвят е, за да се оптимизират бъдещи маркетингови кампании, защото както всички знаем, червеният цвят е този, който най - много привлича вниманието ни, и е в пълен контраст със цветовете в заобикалящия ни свят. Пример за това е когато използваме реклама в социалната мрежа Фейсбук, основните цветове там са син и бял. Така когато нашата реклама е с преобладаващ червен цвят, който е в тон с логото, вашата реклама успява да се открои от всички останали и да привлече вниманието на хората. Категории: Дизайн на лога |
Message to